mys

nu har jag faktiskt varit hemma ett tag, men inga bilder från språk resan är uppe. orkar inte.
Det kanske kommer senare idag. men tog faktiskt mer än 900 bilder!
aja, vad har jag gjort sen jag kom hem?
vi har haft kräftskiva hemma hos oss, jag var med marie, emma, tove och fredrica på 08 dagen. på kvällen träffade jag, tove och freddi kristina och linn (från språkresan). vi åkte till stan och gick runt lite där.



iförr går skulle vi åka till fanny men hon bodde på värmdö å vi trode hon bodde i nacka. så det blev lite fel där, så töserna kom till mig ist :) vi grillade och sjöng singstar! mysigtmysigt!

sen igår träffade jag sara, vi körde guitarhero och så :) sen träffade jag henne på kvällen igen och vi såg på film :)
idag vet jag inte riktigt vad som händer får vell se vart vindarna bär mig ;P hah
nä nu ska jag äta frukost. se you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0