...

vem ringde dig senast?: kristina tror jag
Vem kysste dej senast?: haha
Vem kramde dej senast?: jakob
Vad har du för bh på dig just nu?: vit blommig med spets
vad har du för trosor på dej just nu?: randiga
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: julia f-hej älskling:) jag tittar på vänner;)själv? ja självklart... bli vän med mig också ;) puss
vad brukar folk få för intryck av dig : blyg, omtänksam, ärlig
har du någon gång klätt dig horigt?: nej
har folk kallat dig slampa?: nej
har du kallat någon för slampa?: nej, tror inte det
har du slått någon riktig hårt?: mm..
använder du parfym?: ja
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: håret..:S
vilka slags killar faller du för ?: charmiga, söta/snygga, omtänksama
vad kollar du på först hos en kille?: musklerna elr ansiktet ;)
vill du ut och festa nu?: nej orkar inte
vad är klockan? 20:24
vilken färg har din mobil?: grå, svart, blå
vad ska du göra nu?: kolla när bussen/tbanan går imorgon
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: ja
är du social?: mer nu för tiden
känner du att du orkar en fråga till?: ja
vad tänker du när du vaknar?: olika...att jag måste gå upp snart?!
kan du gå utan smink?: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0