ONSDAG.

Slutat tidigt hela veckan känns det som :D jätte skönt! fast utnyttjar inte tiden, idag slutade jag 11 kom hem lite efter 12, lagade pannkakor såg på en film pappa redan börjat kollade på på tv, så fastnade, sen sov jag i nån timme, är lite sjuk så det var skönt ifs. sen har jag gjort massa annat grejs varit i kungens kurva med stina och sen suttit vid datorn och kollat på systemkameror. inte förnst 8 så började jag med biologin, skriva om kloning:S och man ska skriva ca 4sidor! det är tills på fredag.. lycka till!!!
aja imorn har vi skön dag iaf, matte-spanska, puss och hej ska försöka komma igång nu.<3333


Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

Åhh vilken fin bild :D

tagit själv?

2008-12-04 @ 18:23:29
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Sofia

nej, önskar att det var jag som gjort det :P den är fin :)

2008-12-04 @ 19:11:59
URL: http://sofiare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0