juldopp!

åt middag för ett tag sen, innan det sov jag ett tag, innan det såg jag faktiskt på djungelboken. (som var min älsklings film som liten, men idag var den inte riktigt lika bra som jag trott)
idag i skolan har vi haft föredrag om maskar :P inte särskilt spännande.. vi har oxå haft idrott. efter den så badade jag, Madicken och några fler från klassen :O så sjukt kallt!  sen när vi var tillbaka in igen kom vi på att det blev lite problem med våra blöta kläder... nästa gång blir det bilder oxå.. nu är det bara hoppas på att man inte blir sjuk till jul och nyår!
slutar skolan imorn oxå:D GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: madicken

SOFIA HADE INGA TROSOR PÅ SIG :D

2008-12-17 @ 21:03:52
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

åhh djungelboken :D

haha den där videon ger sån härlig julkänsla, love it!

hur är det med dig gumman?

2008-12-25 @ 23:37:29
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Sofia

*jag vet:D

det är bara bra, lite trött såhär efter julhelgen men annars bra:) sj?

2008-12-28 @ 21:22:16
URL: http://sofiare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0