Boring friday

Fredag - på matten fick vi reda på att vår mattelärare som oxå är min mentor ska sluta, vet inte om jag ska bli glad eller ledsen..sen på biologin så fick man berätta lite om vad man skrivit om, jag fick då prata om kloning. sen efter en låång håltimme, när jag och Johanna gick runt och lyssnade på hennes ipod, hade vi svenska. jag var trött och hade svårt för att lyssna så jag och Johanna satt och skrev ner lejonkungens första låt + djungelbokens: var nöjd med ... och skickade till lite folk i klassen b.la Jocke som blev mycket glad.
Juste, jocke fyllde år igår oxå!! och självklart hade man köpt pressent! ;) jag och Stina hade köpt ett nattlinne med tingeling, hihi.. han har nämligen ingen pyjamas, lite intern skämt kanske:P han gick runt med det igår i skolan xD
Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, är lite små sjuk. så nån film kanske idol :)
puss hoppas ni ska hitta på något roligare en fredagskväll
(förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0