4 år tillsammans!

nu var det, igen, länge sen jag skrev.. blir så ibland, och så kronglade bloggen lite. men nu är jag tillbaka igen :P
jag har under tiden jag inte skrivit, varit på bal, slutat 9:an och massa annat.
balen var kul, alla var finklädda, det var fint dukat och allt, lärarna gjorde uppträdanden som var rätt roliga faktiskt ;) 3 rätters middag, sen dans och så.
dagen efter var vi på flaten badet med klassen, det var mysigt. men skolavslutningen, vilket gråt kalas!!! alla tjejer grät! trode inte jag skulle gråta så mkt!
först var vi i matsalen och kollade på uppträdanden, som var jätte bra! mimi sjöng bla. där började tårarna rinna. på mig och tove. sen sjöng vi blommens sången. (vår skolan har en egen sång) och rektorn höll tal och så.
sen gick vi upp till klassrummen, då trode jag inte att man skulle gråta mer, men jojo.. inte i klassrummet men efter! oj alla grät. till och med linn som ja : hah jag kommer inte gråta! kom ut som om någon dött!
vi gick runt till lärarna och kramade dom och gav vissa presenter. sen gick vi ut .. men freddi ville gå in igen:P men till sist blev vi vell utslängda :P vi gick och handlade lite mat sen gick vi till bergen och satt oss och badade. sen var man tvungen att skynda sig hem för joel skulle komma på middag. sen på kvällen åkte vi till ilaf men alla tjejer, och satt där utanför på nån gräsplätt med massa gott.;) alla 9or skulle åka nånstans tillsammans, men det var tur att vi inte åkte dit, för det blev ett fjasko. och det var till och med slut när vi kom till ilaf. :P   
det känns fortfarande tråkigt att lämna alla, man kan ju alltid träffa dom man vill träffa utanför skolan, men det blir inte samma sak! man kommer aldrig gå i samma klass mer! det känns skit! nu ska alla gå olika vägar.
men vad ska man göra åt det? så är det för alla.. man får hoppas att det blir lika bra i gymnasiet nu då.
puss på er!







 
  
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fin du var gumman!!! som en prinsessa :D

<3<3

2009-02-08 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0