skolan lider mot sitt slut.

nu sitter jag här i mina balskor, har prövat min klänning, skor och örhängen nu :) det blir nog bra , hoppas jag. vi har ju balen imorgon. så ska till frisören imorn och klippa mig och göra blonda slingor. sen ska hon sätta upp nått enkelt. sen ska tove, fredrica och julia komma hit så ska vi åka cab till skolan på kvällen ;)
idag har vi städat skåpen och sånt tråkigt. sen fick vi pannkakor med glass :) för att det var sista lunchen.
sen åkte jag, fredrica och julia till stan, jag köpte en vit klänning som jag ska ha på skolavslutnigen.
sen åkte vi hem eftersom vi inte hittade nån svart bh-bikini!! det finns inga! om någon vet någonstans det finns, tala gärna om det då :)
men då kom jag bara hem lite snabbt, bytte väska sen var det pianouppspel (elr vad man säger)
nu försöker jag komma på vad jag ska ha på mig imorn, eftersom dom sa idag att vi ska klä ut oss :S ska nog gå till fredrica lite tidigare imorn eftersom hon har värsta utklädnings lådan :O ;) haha
men det blir nog bra :) sen slutar man 9:an på torsdag!! :O känns både bra och dåligt..
ska nog sova snart så man får sin skönhetssömn till balen ;) hah
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: marie

skriv om eran bal och lägg in bilder:D:D

2008-06-04 @ 17:16:41
Postat av: sofia

haha jadå det kommer ;)

2008-06-04 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0