globen

idag har jag och jakob varit i globen. det regnade när vi skulle åka dit och vi har typ 6 paraplyn men alla var trasiga! :O
vi åkte dit för att jag skulle kolla på en bikini.. en svart :P som jag aldrig hittade förut. såg att det fanns 2-3 kvar på hm. passade bra så tog den. sen åt vi kyckling sallad :) jatte god! sen kollade vi på solbrillor men hittade inga.. så vi åkte hem, och jag fick städa hela övervåningen :O :S inte kul ska jag säga!
nu ska vi äta snart, sen kommer felicia och tovie :) vi ska kolla på film och så, funderade på att tälta men blir inte så eftersom tove ska upp 6 för hon ska jobba:O och vem går upp så tidigt om man inte behöver? inte jag..
nu måste jag byta om och så.. byebye


         
                                                                                                 det ser gott ut elr hur? :)


Kommentarer
Postat av: marie

den där bikinin är ju blå? :o :D puss!

2008-06-17 @ 21:41:42
Postat av: Sofia

oj, kanske ser ut så, men då är det ljuset ;) den e svart. jag lovar!:)

2008-06-18 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0