Heja Sverige

igår glömde jag nämna att jag var på cybertown i måndags :) det var skit kul! var där med jakob och joel. jag tyckte att jag var jätte bra och sköt dom hela tiden, men jag kom sist :( haha, men vi skyller på att jag inte har kört det sen 5an (a)  sen gick vi och spelade biljard.
idag har vi åkt och lämnat kläder till stadsmissionen sen gick jag en promenad med sara och hennes hund som dom ska ha på prov i en vecka, och om dom kan ta hand om honom får den stanna. han var jätte söt, hette isak
snart är det fotboll!! :D Sverige - Ryssland! spännande. jag hoppas och tror att sverige vinner!
   
                 bästa Zlatan                                                            sämsta markus            
                markus rosenberg är jäkla snygg, men tråkigt nog väldigt dålig. iaf förra matchen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0