jordgubbar

nu är jag tråkig igen..har inte skrivit på länge. men har varit ute med båten och så. men men ..
vad har hänt.. jo, jag var med sara igår, elr på kvällen gick jag och jakob till kämpetorpsfotbollsplan för att wille skulle spela fotboll med sitt korplag ;). sen kom sara och vi spelade basket och hittade en cykel som vi lånade ett tag, men lämnade tillbaka den sen ;) idag har jag varit med marie och vi skulle träffa emma på kvällen men blev inte så. nu har jag precis kollat på gossip girl:D jag missade det 2 ggr innan  :( i helgen var vi ute med båten och tove var med, vi solade mest och JAG badade. bara jag! tove den badkrukan! :P hihi 
nu fick jag glass med jordgubbar! :D mm.. årets först! så nu ska jag äta dom och kolla på tv :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0