det börjar närma sig jul.

Fredag: var hos Johanna eftersom vi slutade tidigt, vi gjorde en good kladdkaka och såg på the holiday :D
sen kom sara till mig och vi åt middag sen såg vi på idol ;)

Lördag: Spelade badminton med Joel. gissa vem som vann? jag såklart! nej men han var faktiskt bra. sen åt vi på älvhörnet. på kvällen kom Felicia, Fredrica och Tove hit. vi såg på Mamma mia:) bra, men gillade inte slutet :(

 Söndag/första advent: lite matte, plockade fram adventsljusstakarna och adventsstjärnorna sen körde jag hårt på träning och efter maten bakade vi lussebullar!! :D jätte goda måste jag säga. 
Hoppas ni haft en bra första advent och glöm inte att julkalandern börjar imorn! ;) puss god natt 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad synd att man missade de där läckerheterna ;(

2008-12-04 @ 21:33:55
Postat av: Sofia

hahaa! men det finns kvar i frysen till dig (a)

2008-12-05 @ 19:08:01
URL: http://sofiare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0