Tisdag

fanfanfan! jag fick g på basmaskinkörningen! är besviken på mig själv, trode jag var bättre på att navigera och sånt. sen känns det inte bättre när alla kommer fram och säger "vrf fick du inte bättre? du är ju båtmänniska"  jag är ute med båten, ja, men jag har aldrig lärt mig att navigera!
jag kanske ska prata med björn och se ifall det finns nått att göra för att få vg.
annars idag har jag haft matte, naturkunskap och engelska. på matten gjorde jag några tal, på naturkunskapen satt jag och Kathrine och gjorde..ingenting! på engelskan såg vi på film. så rätt slapp dag ändå.
när jag kom hem pratade jag i telefon med kristina i 1,5 timma. och vi är nu medlemmar i ett innebandylag:D så vi pratade om utklädnad (skolan har innebandy tävling om några veckor och man ska klä ut sig).

Nu ska jag kolla på svenskan, ska skriva ett brev och ett cv tills på fredag så PussOchHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0