filmkväll volym 2

Igår var jag och johanna på badmintonen sen åkte vi hem och duschade sen kom kristina hit och vi åkte till jocke. vi var där ett tag sen gick vi och mötte madicken sen fortsatte vi hem till jockes kompis markus,
där hade vi disneykväll för andra gången ;) vi sov 6 st i en dubbel säng! fast kristina, ida, och johanna fick flytta till ett annat rum sen, så då blev det mer platts till mig,madicken och jocke(a) men jag somnade nog runt 5 tror jag.
idag då hade vi bara klassråd i 8 min så ganska onödigt att vi kom, med kuddar och sovsäckar och allt.
men men.. sen på vägen hem fick jag och kristina frukost av erik som var så snäll och gjorde mackor till oss som inte hade ätit nått än. :)
när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på vänner sen sov jag kankse 1,5 timma sen var jag tvungen att åka på piano. nu ska jag snart göra matte så ha det bra vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0