ingen rubrik idag

Hade bara 2 lektioner idag, matte(= "skissa och gissa") skiit roligt spel som vi satt och tävlade på, på datorn ;)
sen hade jag Eng Nationella muntliga, gick sådär, jag sa vissa bra grejer och så, flöt vell på ibland. men de andra stod för den större delen av konversationen. Min engelska lärare tyckte det var bra, men jag sa liiite lite, hon trodde vell att jag skulle göra bättre ifrån mig, det här var vell g-nivå kan jag tänka mig. Så jag kanske kan prata med henne ensam sen, annars får jag göra bättre senare. jaja..
Nu sitter jag och... ja gör ingenting alls faktiskt! lyssnar lite på musik, äldre låtar var såå mkt bättre! ta denna låt från 60-talet tex.



kände oxå för att lyssna på denna, inte riiiktigt lika gammal men ändå bra ;) höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0