slappdag

Igår åkte jag och träffade johanna på östermalmstorg, vi gick och köpte en klänning som jag kollat på innan. så nu är jag fattig..
sen åkte vi hem till mimmi, där hon och ida låg i poolen och badade :) så vi badade lite med dom och sen skulle mimmi klippa sig så jag ida och johanna åkte in till slussen och gick runt och kollade lite. åt på mcdonalds sen åkte vi hem.
idag skulle jag och ida åkt till kathrine och badat i hennes pool x) men ja det blev inte så av olika anledningar ;) vi kanske ska på bio ikväll ist :) annars ska jag på fest hos alice, var ett tag sen jag träffade henne så det vore kul :)
så idag på dagen har jag inga planer direkt. ska vell slöa lite framför tvn med en film och kanske ute i solen en stund :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0