:)

har fyllt år, jobbat som servitris på 40års fest med stina sen va på födelsedagsfest efter, sovit över hos stina, varit i stan, varit hemma hos johanna och sett på twilight X-antal gånger. elr hon har sett på den X-antal gånger :P

födelsedagen var jättebra! presenter och firande på morgonen:) sen när jag kom till skolan så fick jag ögonbindel och höll på att snubbla i trappan:P sen stod dom där och jag fick 17ballonger, kladdkaka, muffins, sen en engångskamera x) eftersom jag önskade mig en systemkamera så fick jag sen sån ist. sen hade dom pimpat mitt skåp ursnyggt oxå ;)
så söta! :)  på kvällen kom joel och camilla hit (efetersom mamma och pappa hade åkt till tyskland då :/)  och vi gick och handlade goood mat och ben&jerry´s och chips med dipp :D mmm...

helgen innan elr nått sånt, jobbade jag och stina. vilken stress jobb det är! fast ändå jätte kul :D lite jobbigt eftersom det bara var vi 2 som serverade :O  men det fixade vi ;) och hon som hade festen, hennes lilla barn hjälpte till lite oxå ;) och bossade över oss :O efter det åkte vi till stinas kompis som fyllde år där det va överraskningsfest!

sen sov jag hos stina dan efter jag fyllde år. vi chillade mest :) singstar, sunes jul, skärholmenC, mamma mia, godis och så.. mys.

lite om vad som har hänt senaste tiden iaf. puss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0