4 skoldagar kvar

Nu har det gått ett tag sen sist igen, jag kommer inte ihåg vad som hänt :P
Men lite minns man alltid.. jag har jobbat som parkeringsvakt på Hamnens dag, på skolan. Det var faktiskt jätte roligt! :) vi gjorde ett toppen jobb ;) jag har även jobbat i måndags, på Ica och inventerat kl 5 på morgonen. gissa om jag var trött i skolan sen x)
sen har jag vell bara varit med kompisar, i stan, konsert, skolan såklart, som snart är sluuut :D  vi slutar på fredag! jag vet det är sent, men ändå! det känns jätte skönt :) Joel och Camilla har kommit hem oxå :D äntligen!
och så har jag fått reda på att vi ska åka till Grekland efter midsommar :D gud va skönt.
Bilderna ifrån hamnens dag ville inte synas här, men ni kan alltid gå in och titta på

http://www.marinalaroverket.se/bildgalleri/2008_2009/20090530_hamnens_dag.aspx 

Igår var jag och klippte mig oxå, det blev lite kortare än vad jag hade tänkt, men det växer nog ut snart ;) jag är ändå nöjd.
Nu ska vi ut med båten snart, vi hörs nästa vecka vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0