längtar bort från detta mörka mörker

Iförrgår kl 11.00 var det exakt 2 veckor kvar tills vi sitter på planet påväg mot de varma klimatet vid kanarieöarna :D
I onsdags alltså, då var jag, madicken och lisa i skolan i 12 timmar. 12 TIMMAR!!
det är nästa så att man borde få betalt för det! vi hade bara en och en halv lektion. men vi stannade för att plugga kemi, jätte duktiga! sen på kvällen var det seglingsmöte med föräldrarna och allt. det var en annorlunda men kul dag ändå ;)
igår var det ingen speciell dag, typ samma som dagen innan satt på pluggade, men det var inte lika kul. började få panik till provet som var idag! eftersom jag inte hade börjat på sista kapitlet.

provet idag då, gick sådär...vet inte riktigt, vi får se.
efter vi slutade, vid 2. så åkte jag, johanna och kristina till Båtmässan men vi fick gå in på matmässan, båtmässan och hälsomässan för samma pris ;) as nice :)
så vi åt oss proppmätta på massa smakprover, dansade dansmatta, kollade båtar mm :) trevligt trevligt.
sen har jag köpt ett seglarställ oxå! :)
och hemma har jag bara tagit det lungt, kollat idol. Rabih åkte. tråkigt, han e så skön :/
imorn ska jag plugga fysik och vara duktig! försöka skadar vell inte?

nu är det dags för mig att sova! god natt sverige, snart bär det av. pussar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0