någon idé på rubrik?

Tagit grissprutan idag!! just det gjorde inte så ont, det var min andra hand som värkte som faan. för jag och kathrine gick in till syster och en annan läkare och tog samtidigt och då sa hon "jag vill hålla dig i handen!" så när jag ska sträcka fram handen så slår jag den i bordet så det gör så jäävla ont! haha klantig som jag är ibland... men det var rätt bra ändå, då gjorde inte själva sprutan så ont ;)
sen har jag även haft fysik nationella :/ gick inte alls lika bra som jag hade hoppats på...
efter skolan följde jag med stina till en seglar affär vid slussen, hon ska köpa ett seglarställ till seglingen. liite dyrare än mitt som har köpte på båtmässan, hihi. man är vell smart?
nu ska jag äta sen göra lite på mitt biologi arbete. C ya later <3

Härligaste sommarkänslan! så ni här hemma har något att drömma er bort i när jag ligger och solar på havet bland alla delfiner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0