höstlovet är här!

Ligger nu i sandhamns hamn, sitter i båten medans det regnar utanför. och höstlovet har inte äns börjat än :)
ska vara här tills på tisdag... fråga inte varför.
men det lär bli trevligt, vi ligger här med våra vänner bredvid. ska kankse äta på värdshuset ikväll. annars blir det bad i hotellpoolen, film, läxor, musik :)
sen om jag har tur, kommer madicken och foppa ut och livar upp min dag imorn :D
resten av veckan ser ut såhär änså länge:
lör-tis sandhamn
ons jakob fyller år, ut och äta :)
tor hem till mimmi och fira henne för hon fyller år på fredag :)
fre vänner från skåne kommer och hälsar på, så stadsvandring blir det vell då:P och på kvällen ska jag och Ida se på THIS IS IT!! :D yeeees! Äntligen!
lör släktmiddag för jakob
sön vila, stan kanske. inget bestämt. kankse träffa marie här då :)

såå från att inte veta vad jag ska göra i veckan har jag inte en ända ledig dag:O = kommer inte göra några av mina 1000 läxor :/ så allt är som vanligt alltså.

han är ju för UNDERBAR xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0