ännu en dag tillbringad i skolan

idag kom jag INTE försent till kemin, men någon jävel stängde dörren så jag fick inte komma in! jag och lina kom 3 sek efter alla andar. det irriterar mig! men "provet" som vi hade gick bra, även fast jag inte äns kollat på det vi hade prov på:P eftersom jag hade glömt det i skolan. men det var typ bara vad man får och inte får göra i kemisalen. så rätt så lätt att gissa sig fram.
dom flesta åkte hem efter halva matten, så jag var vell hemma runt halv 4. åt lite och kollade på tv. sen efter några timmar gjorde jag lite matte. svarade ja till min praktikplats på Naturhistoriska :) och nu har jag precis laddat ner spotify :D det är lika grymt som alla säger! tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0