torsdag vecka36

gick upp 10 i 9. duschade, gjorde smothie och tog det lungt. åkte 10,50 till skolan. gjorde lite matte innan vi började. sen hade vi en matte lektion. sen slutade vi. hade piano 20 över 4, så tänkte kanske hinna hem lite innan. men istället kom jag 10 min försent. tunnelbana var fast mellan slussen och gamla stan! så vi fick sittar där i ca 15 min, utan något ljus och stekhett! det var lite halv spännande (a) fast det tyckte inte kristina och lisa :P
imorgon är det fyren-dagen på skola, vilket betyder att vi ska "leka" med alla andra i skolan(?) vi får se hur det blir.
nu är det snart oskyldigt dömt. får se ifall jag ska kolla på det. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0