så var helgen över igen

fredagen var rolig! jag, lisa och madicken kom i samma grupp (a) vi fick ett papper med massa grejer man skulle göra. tex. bada med kläderna på, hitta en man över 30 år med röda kalsonger mm. :P jag och Karro frågade 2 byggarbetare som arbetade med ett hus, och stod och vinkade till oss med sen när vi väl gick fram till dom så kunde dom varken svenska eller engelska. lyckat!
vi skulle ha vunnit tävlingen ifall inte dom var så dåliga på att räkna poäng. det var nog för att vi hade så många ;) sen åkte jag, madicken, lisa, nick och lidl in till tcentralen och åt på mcdonalds. sen vinkade jag och lisa av madicken som skulle till göteborg :)
på kvällen var jag och Lisa på bio, och såg Beck :) den var bra, roligare och inte lika läskig som dom brukar vara. lisa sov hos mig sen på morgonen, efter hon åkt, stack vi till båten. jag och jakob seglade, det gick rätt bra faktiskt ;) vi var hemma igen vid halv 5 idag. så jag har typ bara ätit middag, lyssnat på musik och översätt en engelsk text.
jag bör göra matte eller fysik nu. men vet inte ifall jag orkar.. det är svårt!
tror jag börjar 10 over 10 imorn, det ska bli skönt ;) puss sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0