sanningen

nu har jag börjat komma in i skolrutinerna. gå upp tidigt, fixa sin snabbt, åka till skolan, läsa metro, fatta hälften av lektionerna, åka hem, äta, kolla tv, göra läxorna, datan, sova "tidigt".
fast med lite förändringar: jag har börjat gå från tbanan till skolan och sen till tbanan på hemvägen :) det är rätt bra ;) och jag fattar kemin rätt bra, så det är ett plus :P matten och allt annat är skit svårt! bara för att det är dubbelt så högt tempo nu, så det suger :/
jag fööörsöker göra läxorna i tid så att det inte blir så mycket sen. men det är ju så sjukt jobbigt, att jag inte orkar. jag gör en läxa sen får resten vara tills senare..
det är jag dålig på, planera! och göra saker i tid! vet inte hur jag ska bli bra på det. jag vill vara bra på det, men orkar inte.

I helgen var vi ute med båten igen, det var kul. lite gamla vänner kom ut så det var toppen! morgon/nattdopp, glass, sol och musik :)

nu ska jag sova snart så att jag orkar gå upp klockan 6 och duscha. puss.

math.jpg I hate math. image by Cake-Mix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0