valde nog rätt skola

Nu är både fysik och kemi provet över, trodde aldrig att jag skulle säga dehär, men tror att fysiken gick bättre än kemin (?!)
Igår var söta madicken hemma hos mig, vi sjöng singstar och kolla film (: vi såg slutet på red eye, den är lite rolig men ända läskig!


Idag vet jag inte vad som händer, man behöver inte plugga något idag så det känns BRAA!
funderar på att ta en sväng till stan, vi får se.
sen har jag 2 veckor praktik framför mig nu, så det blir chill :) sen ska vi seeegla med klassen till Canarieöarna!!!!
guud va skönt!
dom kommande veckorna ser ut såhär för min del:

två veckors praktik
två veckor i skolan
en vecka höstlov
två veckor i skolan
FYRA veckor på kanariöarna
två dagar i skolan
JULLOV!

så jag klagar inte :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0