lovlovlovlovlovlovlovlovlovlov

28 unikavisningar igår, det va ju väldigt bra :D tackar för det.
Idag vaknade jag och hoppade innerligt att det inte skulle se ut som gårdagens morgon. och nejnej det va strålande sol och nästan ingen snö kvar :D så jag och mamma har varit ute och gått, varit på apoteket och handlat upp hela affären tror jag (?) :O ska nog inte äns nämna hur mycket det gick på...
sen har jag mest suttit ute i solen och lyssnat på musik, det var så bra väder att jag tillochmed hade shorts!!
nu ska jag börja plugga, och sen kankse baka eller något annat kul :D älskar att vara ledig, det är sjukt skönt.
Hoppas ni får en bra dag, puss och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0