torsdag.

Igår var det lill-lördag så jag var på krogen med Fredrica, Stina, Towe och...ca 12 till (?) vi köade till Baba Sonic i 30 min kankse, men dom släppte in folk jäävligt segt. så vi åkte till Ego istället. Det var rätt kul, lite fjortis ställe men men.
Idag har jag bara varit och ätit lunch med mamma och jakob. Som klarade moppe kortet! grattis!!
Nu pluggar jag lite svenska och lyssnar på musik. ikväll ska jag träffa Sara, va ett tag sen!
underbart vääder måste jag bara tillägga :D

Juste! Hittade denna sida http://www.gratispremium.com/?ref=81835 klicka in där och gör en av deras gratis kampanjer så får du SPOTIFY PREMIUM!!

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0