STANNA HEMMA!

Om man kollar på www.sl.se så är detta budskapet för idag " stanna hemma"
Inga tunnelbanor över jord fungerar, bussar är inställda, förseningar i trafiken överlag mm.
Det stod 200 pers och väntade på ersättningsbussar vid telefonplan, så jag kände i sista sekunden att jag inte ville bege mig ut i detta kaos idag. Det är 22 minus grader och typ 1m snö!! vad är detta?? vi bor vell i stockholm eller(?)
Nu sitter jag här klockan 9.20 påklädd och sminkad. Så dagen ser vell ut såhär: lyssna spotify, kolla film och plugga fysik.

Jag hoppas för eran egen skull att ni stannat hemma idag, och är ni redan ute, då hoppas jag innerligt att ni kommer hem någongång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0