2010!!

Nu är både jul och nyår över, julafton var mysig. Med släkten här som omväxling. fick många fina presenter! men det bästa var ändå en ny snowboard och en resa till london :D åker på min födelsedag!! ska bli mycket shopping :D

under mellandagarna var jag på bio 2 ggr med farfar och kusinerna, vi såg först göta kanal 3, som inte var något hitt direkt. Sen bröllopsfotografen, den var jätte bra tycker jag! haha

Igår var det nyårsafton för er som glömt det, då var jag hos filippa på middag och fest, det var jätte kul! musica, dans, "med andra ord" duell, snöbar, raketer, skratt, foton. så kan man nästan sumera kvällen ;)

nu säger vi hejdå 2009 och välkommen nya decenniumet 2010!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0