helgen.

I fredags stod jag och Stina på båtmässan, men vi var inte i vår monter och delade ut lappar så länge, utan vi gick runt och fiskade, kollade båtar, åt godis, raggade killar, åt lunch och så ;) det var ovanligt roligt på mässan i år, elr vad säger du Stina? ;)
På kvällen var jag på La Rouge med Johanna och Ca och tog lite drinkar. Det var väldigt trevligt måste jag säga! mysigt ställe.
Igår var jag först på middag hos Erik som fyllt 18. Sen kollade jag på melodifestivalen med Stina och Gusten. Vi ringde som tuusan på Salem, men icke vann han! utan Anna Bergendahl... hon va vell oxå bra. men han va bäst!
Idag har jag inte gjort så mycket alls, faktiskt. Och imorgon är det skola igen, hatar den trista vardagen. vill ha sommar, värme och sool nuuuu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0