Berlin

Nu var de ett tag sen.
förra veckan var de höstlov (skönt!!) då var jag först med älsklingen i några dagar innan jag och familjen åkte ned till skåne, där våra vänner bor, vi åt gott och badade i deras bubblepol, dagen efter begav vi oss över till tyskland och Berliiin! där de blev mycket shopping (inte så värst mycket för min del), tunnelbana, regn, tysköl, promenader som hette duga mm.
denna vecka har vi ingen historia så schemat är rätt chill :) så idag är jag hemma och pluggar lite i körkortsboken (tro de elr ej!) och ska börja med matten nu. innan jag ska laga lite mat och kolla på förra fredagens idolfinal som jag missade. måste ju se när de besöker willes lägenhet! :)



del av berlinmuren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0